Politique d’expédition
Verzendbeleid TJ Trading V.O.F.
1. Verzending van Bestellingen
1.1 Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 14:00 uur worden dezelfde dag verzonden, mits de producten op voorraad zijn.
1.2 Bestellingen geplaatst na 14:00 uur of tijdens het weekend worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden.
2. Levertijd
2.1 De gemiddelde levertijd voor bestellingen binnen Nederland & België bedraagt 1 werkdag na verzending.
2.2 Voor internationale bestellingen kan de levertijd variëren van 3-5 werkdagen en is afhankelijk van de bestemming.
3. Verzendkosten
3.1 De verzendkosten worden duidelijk vermeld tijdens het afrekenproces en zijn afhankelijk van de bestemming en het gewicht van de bestelling.
4. Verzendpartner
4.1 TJ Trading V.O.F. maakt gebruik van de diensten van vervoerder PostNL voor het verzenden van bestellingen.
5. Traceerbaarheid
5.1 Klanten ontvangen een verzendbevestiging met een trackingnummer, zodat ze de status van hun bestelling kunnen volgen via de website van PostNL.
6. Vertragingen
6.1 In geval van onvoorziene vertragingen in het verzendproces, zal TJ Trading V.O.F. klanten zo snel mogelijk op de hoogte stellen.
7. Niet-Thuis Levering
7.1 Indien de klant niet thuis is op het moment van levering, zal PostNL proberen het pakket bij de buren af te geven. Als dit niet mogelijk is, wordt er een bericht achtergelaten met instructies voor het ophalen van het pakket bij een PostNL-servicepunt.
8. Retourzendingen als Gevolg van Niet-Leverbare Adressen
8.1 Als een pakket niet kan worden afgeleverd vanwege een niet-leverbare adresgegevens, zal TJ Trading V.O.F. contact opnemen met de klant om de juiste adresgegevens te verkrijgen. Extra verzendkosten kunnen van toepassing zijn.
9. Klachten
9.1 Klachten met betrekking tot de verzending dienen schriftelijk te worden gemeld binnen een redelijke termijn na ontvangst van de bestelling.
10. Contactgegevens
10.1 Voor vragen of verzoeken met betrekking tot het verzendbeleid kan contact worden opgenomen met info@tjtrading.nl.